30. července 2013

Sylvia Day: Spoutaná / Reflected in you


















Je stále přitažlivější, víc sexy než kdykoli dřív…



Poddávám se jeho spalující vášni, která mě ničí, ale nedokážu od něho odejít. Žárlím a on mě prosí, abych mu věřila. Jsem k němu připoutána neviditelnými řetězy a nedorozumění, které mezi námi vzniká, protože jsme byli oba v minulosti poznamenáni bolestí, mě trhá srdce ve dví. Někde hluboko v duši ale vím, že my dva patříme k sobě…



Série: Crossfire
Díl: 2.
Žánr: Romanticko-erotický román
Počet stran: 344
Nakladatelství: Fortuna Libri







POSTAVY:

  • Eva
  • Gideon
  • Cary
  • Monika
  • Christopher


DĚJ:

Takže druhý díl. Začínáme přesně tam, kde jsme skončili, žádný posun v čase. Opět ty staré známé problémy, kdy Eva chce, aby se jí Gideon svěřil, on nechce, ona odejde, on se neozve, ona to bere jako
konec, vrátí mu klíče. Uběhne pár dní, ona se mu nějakým způsobem připomene, on přijde, vrátí jí klíče, noc plná sexu a zase se ztratí. Opět spousta žárlivost atd.
Víc k obsahu druhého dílu asi ani říct nelze. Nic podstatného a dlouhodobějšího se tam vlastně neděje. Když pominu koncert, kde se Eva líbá s bývalým, kterého Gideon následně téměř přizabije, a pak s ní má sex za trest, aby z ní dostal, proč to udělala.
Hlavní děj se objeví až na posledních stránkách, kdy vlastně probíhal u všech postav a celou knihu, jen Eva to nevěděla, a jelikož je kniha z Evina pohledu, je to pro čtenáře celkem na nic. Nathan, Evin bratr, který ji znásilňoval, se objevuje na scéně. Ví o tom všichni, se všema se potkal, všechny vydíral, jen Eva to zjistí, až když přijde policie a oznámí jí, že Nathan je mrtvý.
Začíná vyšetřování, rozchod s Gideonem a spousta tajemství, které Eva odhalí během jedné kapitoly a je konec.




MOJE HODNOCENÍ:


  1. Zpočátku to vydalo slibně. Dokonce se objevily i nějaké delší dialogy a ne jen spousta sexu. Když se ale už podruhé a následně ještě x-krát rozešli a vlastně nerozešli, začala to být trochu nuda. Chtělo to pořádný děj, který sice autorka vymyslela, ale absolutně ho neuměla použít. Bohužel. Jinak by to bylo super.
  2. Nemůžu si pomoct, ale oba díly mi přijdou nedotažené. Možná by to chtělo pořádného editora a trošku víc to propracovat, nevím. Bude určitě spousta lidí, kteří budou nadšení. Já bohužel nejsem. Kdyby autorka více rozepsala nápady, které nadhodila, byla by to úžasná knížka. Bohužel ale nic nedotáhla do konce a hlavní děj vyřešený během jedné kapitoly, je opravdu neobvyklé...
  3. Víc asi nic na srdci nemám. Závěrem: super myšlenky, lepší dialogy, ale nic nedotažené do konce, chabé zápletky, a když už pořádný nápad, hodně špatně použitý a prostě nerozvinutý.
  4. Ještě maličkost. Dozvídáme se, co se přesně se Gideonovi v minulosti stalo. Opět. Dva díly se to řeší, vymyšlené dobře, ale podané tak, že si řeknete: "Hm, a to je všechno? To jsem tušila, nic víc tam fakt není?" Samozřejmě nechci shazovat znásilnění, to absolutně ne! Jen mi jde o to, že když jsem si začla dávat dohromady, jakou roli v tom všem hraje jeho matka Elisabeth, doktor-pediatr, kterého Gideon nesnáší a nenechá s ním Evu o samotě, napětím jsem nedutala. A pak nejednou se utne, že je to přece jasné, v pohodě to Evě přizná a řeší se dál jejich rozchod
  5. Zklamání!
  6. Opět alespoň 2,5 hvězdy za ta znásilnění, protože to člověk čte celý zaražený a nešťastný, že se něco takového děje všude kolem nás! :(







Žádné komentáře:

Okomentovat