27. července 2013

Jamie McGuire: Walking Disaster


Can you love someone too much?   

Travis Maddox learned two things from his mother before she died: Love hard. Fight harder. 
In Walking Disaster, the life of Travis is full of fast women, underground gambling, and violence. But just when he thinks he is invincible, Abby Abernathy brings him to his knees. 
Every story has two sides. In Beautiful Disaster, Abby had her say. Now it’s time to see the story through Travis’s eyes.



Série: Beautiful
Díl: 2. (Beautiful Disaster z pohledu Travise)
Počet stran: 422 (anglicky)
Česky: zatím nevyšlo
V USA vydáno: 2.4. 2013


POSTAVY:

  • Travis Maddox
  • Abby Abernathy
  • Shepley 
  • America
  • Trenton
  • Megan


DĚJ:

Takže jak jsem zmínila již výše, jedná se o stejný děj jako v Krásné katastrofě, jen je z Travisova pohledu. V určitých scénách se dozvídáme víc než od Abby, v některých mizerně málo. Maličko mě zklamalo, že o jeho vyspání se s dvěma "courama" se nic nedozvíme, protože jediného jeho zjištění, že něco vyvedl přichází tehdy, když objeví Abby spát v křesle a u gauče dva použité kondomy.
Každopádně je to zajímavý nápad, udělat to zase trošičku jinak než pořád jen z pohledu jedné osoby. Některé situace chápal úplně jinak než Abby, a často mi ho bylo až líto, protože to vlastně myslel všechno dobře a nakonec byl ten nejhorší.
Děj je tedy stejný, obohacený jen o několik málo scén, kde většinou dominuje Shepley nebo Trenton (nebo Megan :/ ). Jinak je děj na chlup stejný, jen pocity a myšlenky jiné, chlapské. To se mi hodně líbilo, protože mužské myšlení mě nepřestává udivovat!!! :D :D
Navíc je tady poslední kapitola (po příjezdu z Vegas) a taky epilog, kde se posouváme o 11 let dopředu a dozvídáme se, co se s celou rodinkou stalo.

MOJE HODNOCENÍ:

  1. Hodnocení dávám kladné. Našla jsem spoustu recenzí, kde byly holky zklamané, že se neodehrály nové scény. Já to naopak chválím. Je pravdou, že ke konci už si říkáte: "Doufám, že tuhle scénu vynechá, chci vědět víc o něčem jiném.", ale v podstatě je to zkrácené a vysekané tak, že to neuráží, ani nenudí. 
  2. Líbilo se mi Travisovo myšlení :D :D Jeho hlášky mě opravdu nepřestávají dostávat!!
"I imagined that this was what she looked like in the morning, and then had to think about the first ten minutes of Saving Private Ryan to keep my dick from getting hard.”

    3. Už to nebudu natahovat. Na závěr přidávám několik super hlášek, které mě dostaly a dávám plný počet hvězdiček. Už dlouho jsem nečetla tak super knihu. Doufejme, že brzy přijde plánovaný film a také další kniha série, a to Trentova kniha. :)




“I stumbled into the living room, and Thomas handed me a bottle of whiskey. They all had some in a glass.
"You told them?" I asked Trenton, my voice broken. Trenton nodded. I collapsed to my knees, and my brothers surrounded me, placing their hands on my head and shoulders for support.” 




"Every. Second of all, I wanted to sleep with you. I thought about throwing you over my couch fifty different ways, but I haven’t because I don’t see you that way anymore. It’s not that I’m not attracted to you, I just think you’re better than that.” 



"He smiled a bit. "A girl." 

She kinda hates me, and I kinda..." 
"Love her?" 
"I don't know. I don't think so. I mean...how do you know?"
His smile grew wider. "When you're talking about her with your old dad because you don't know what else to do.” 

"First of all . . . I have standards. I’ve never been with an ugly woman.
I can't win with you. I can't win with you! You say you're done...I'm fucking miserable over here! I had to break my phone into a million pieces to keep from calling you every minute of the damn day--I've had to play it off like everything is just fine at school so you can be happy...and you're fucking mad at me? You broke my fuckin' heart!”




Žádné komentáře:

Okomentovat