6. července 2013

Hudba týdne

Hudbu potřebujeme jako inspiraci skoro všichni, proto přidávám několik songů, které v poslední době nejvíce poslouchám... :)





Caro Emerald - Tangled Up



  • Úžasný styl hudby, který už dnes není tolik běžný. Je to v podstatě spojení staršího stylu s popem a mně se rozhodně líbí. Navíc, zpěvačka má perfektní hlas! Kromě písně je taky úžasně řešený klip :)







Ask ve ceza

  • Jestli sem někdo chodí častěji, už ví, že jsem hodně zatížená na telenovely a momentálně především na turecké seriály, takže přidávám i písně z těchto seriálů, protože podle mě jsou dokonalé! :)

  • Ask ve ceza neboli slovensky Láska a trest, která běžela na tv Doma. Mně se seriál sice moc nelíbila, viděla jsem max. pár dílů, každopádně znělka je opět suprová.




Asi

  • Seriál, který nedávno začal na tv Doma, běží pod názvem Perla Orientu. Zatím taky nic extra, ale líbí se mi opět úvodní znělka, která je upravena více způsoby a používána téměř v každém dílu. Hraje zde stejný herec, který hrál v Lásce a trestu. 





Chenoa - Soy lo que me das

  • Když už jsme u těch telenovel, vzpomněla jsem si taky na velký hit latino-americké  zpěvačky Chenoy, kterou jsem poznala díky telenovele Estrambotica Anastasia (Divoška Anastazia), kde se její song En tu cruz me clevaste stal obrovským hitem. Mně se ale líbí ještě tahle její písnička, takže taky přidávám. Btw. taky jsem poslouchala ve zkouškovém pořád dokola :D
  • Bohužel není nikde na netu v lepší kvalitě. Tedy alespoň já jsem nenašla, pokud někdo máte, klidně hoďte link :)





Pitbull a Christina Aguilera - I Just Wanna Feel This Moment!



  • Písničku jsem nedávno zaslechla na MTV a okamžitě si mě získala. Líbí se mi originálnost klipu a celkově je hodně zpěvná a nemůžu ji dostat z hlavy. :)





Train - Drive By

  • Teď písnička, která mě provázela celé zkouškové. Pouštěla jsem si ji denně, což ke konci už bylo denně :D Každopádně: super slova, rytmická a jedna z těch lepších v poslední době. Momentálně si ji pouštět nemůžu, protože mi připomíná zkouškové :D


On the other side of a street I knew
Stood a girl that looked like you
I guess that´s deja vu
But I thought this can´t be true
Cause you moved to west LA
Or New York or Santa Fe
Or where ever to get away from me.
...
Oh but that one night
Was more than just right
I didn´t leave you cause I was all through
Oh I was overwhelmed and frankly scared as hell
Because I really fell for you.
...
Oh I swear to you
I´ll be there for you
...






Chainz a Wiz Khalifa - We Own It.


  • Nedávno jsem konečně taky zhlédla Fast and Furious 6 (Rychle a zběsile 6). Neviděla jsem pár dílů, protože mě celý příběh baví jenom díky Domovi a Letty a jelikož Letty zemřela, řekla jsem, že se budu dívat, až bude Letty zpět. A světě, div se! Oni Letty opravdu oživili, takže jsem se jukla. Film rozhodně doporučuji, ale upřímně? Byla jsem trochu zklamaná, protože žádný extra děj, žádný pořádný příběh a představovala jsem si to teda trošičku jinak. Vůbec to nemělo ten náboj jako např. první díl. Každopádně...co jsem si z filmu odnesla, je tahle písnička. Je suprová!






Imagine Dragons - Radioactive (The Host OST)

  • Dalším velkým filmovým hitem tohoto roku byl The Host (Hostitel). Knížku mám hodně ráda, proto jsem se fakt těšila. Jsem sice malinko zklamaná hlavní hrdinkou, která mi prostě podle popisu knihy opravdu nesedí :( , ale nakonec jsem za ni byla ráda, když jsem na konci spatřila novou Wandu :D Tu už opravdu nevydýchám. Každopádně The Host má suprový soundtrack, líbí se mi 3 písničky. Přidávám tuhle nejznámější, dvě jsou instrumentálky, takže je přidám až příště, kde bude jen instrumentální hudba. :)




Passenger - Let Her Go



  • A nakonec jedna velmi smutná záležitost. Každopádně pro mě momentálně nejlepší písnička, poslouchám pořád dokola.








Enjoy! Přeji krásný sváteční víkend! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat