22. července 2016

SOUTĚŽ o knihu Krycí jméno Verity

Moji milí,
hlásím si se Vám po dlouhé době. Zvládla jsem další státnice (čekají mě ještě jedny), ale stíhám i číst. Momentálně se věnuji válečné literatuře, tak jsem si říkala, že bychom si mohli zasoutěžit o knihu s takovouto tematikou. Vybrala jsem pro Vás knihu, která mě v nabídce Albatrosu zaujala nejvíce - Krycí jméno Verity od Elizabeth Weinové. Myslím, že válečná problematika je stále aktuální téma, na které by se nemělo zapomínat. 


Strhující příběh o přátelství, odvaze a zradě.

V říjnu 1943 se nedaleko Paříže, v okupované Francii, zřítilo britské špionážní letadlo. Jeho pilotka a pasažérka byly nejlepší přítelkyně. Jedna z dívek má naději, že přežije. Druhá hru o život prohrála dříve, než začala.
Když Verity chytne gestapo, myslí si, že nemá žádnou šanci na přežití. Jako tajný agent chycený na nepřátelském území zažívá nejhorší noční můru jakéhokoliv špióna. Nacisté ji ale ihned nezabijí, dají jí na výběr: Buď jim odhalí svou misi, anebo ji strašlivým způsobem popraví.
A ona se rozhodne říct jim pravdu. Avšak ne takovou, jakou očekávají.
Na každém kousku papíru bojuje Verity o svůj život. Odhaluje svou minulost, vypráví, jak se seznámila s pilotkou Maddie. Lituje svého selhání a ukazuje svou kuráž a zoufalou touhu dostat se domů. Ale budou její odhalení stačit SS? Pomohou jí její vyzrazená tajemství přežít?





PRAVIDLA SOUTĚŽE:

A co tedy musíte udělat, abyste knihu mohli vyhrát? Napiště mi do komentáře, jakou knihu s tematikou druhé světové války jste četli, doporučte nějaké ostatním a samozřejmě uveďte svůj email, abych Vás potom měla, kde kontaktovat. Hodně štěstí! :)

Za poskytnutí výtisku do soutěže děkuji nakladatelství Albatros Media.

1 komentář:

  1. Zlodějka knih - Markus Zusak
    Modlitba pro Kateřinu Horovitzovou - Arnošt Lustig

    obě jsou doporučeníhodné :)

    connie.connie@email.cz

    OdpovědětVymazat