15. července 2012

Breaking Dawn 2: Upíři

Rodina z Denali: Tanya, Irina, Kate, Carmen a Eleazar:
Mno, tuším, že Bella má vážně konkurenci! :D Tanya je mooc pěkná! :)
Iriny je škoda! :( Je nádherná, škoda, že dopadne, jak dopadne! :(
Kate se mi nelíbí. Asi mi vadí ty rovné vlasy, stejně jako u Zafriny, ale nelíbí se mi.
Carmen je krásná! Eleazar, mno ty uši :D Ale jinak je též fešák :)











Irská smečka: Liam, Siobhan a Meggie:
Liam a Siobhan dobrý! :)
Meggie je přesně podle mých představ, když jsem BD kdysi dávno četla :)


 




Rumuni: Stefan a Vladimir
No Stefan mě vážně dostal! Moc se mi líbí, sluší mu to! Asi to bude můj favorit :D
Netuším, kde přišli na to, že by Vladimir měl být blonďák, ale budiž. Každopádně s holkama na foru jsme se shodli, že měli být asi trochu víc starší. Trochu hodně starší!








Egyptská smečka: Amun a Kebi, Tia a Benjamin:
Amun a Kebi vypadají dobře, hodně dobře! Z Amuna jde vážně strach :D
Tia mě neuchvátila, ale ani nenaštvala. Navíc stejně nemá tak velkou roli.
Benjamin je dobrý, celkem se i ke Kate hodí :) Jen ho mohli dát malilinko staršího :)




 





Amazoňanky: Zafrina a Senna
Amazoňanky vypadají trošičku podivně. nemůžu si pomoct. Senna vypadá dobře, ale Zafrina...asi to bude celkově tou herečkou, vypadá divně, ale asi to tak má být. Na co jsem ale fakt nepřišla je to, že netuším, proč mají na očích to černé :D






Garreth:
U Garretha si bohužel nemůžu vzpomenout, jestli byl v nějaké smečce. Každopádně se mi moc líbí, vypadá dobře :)



Žádné komentáře:

Okomentovat