7. září 2013

Jillian Michaels: Ripped In 30

Ahoj holky,
   uběhl víc než měsíc a já jsem tu s dalším článkem o mém cvičení. Vím, že jsem minule slibovala Ripped In 30, ale bohužel jsem vydržela jen level 1 a level 2 pár minutek. Pak jsem to vypla. Důvodem nebyla lenost, jak by se mohlo na první pohled zdát, ale jednoduše mě to nebavilo. Je to pořád dokola to samé jako 30 day Shred, jen cviky jsou náročnější a sem tam obměněné. Mám Jill ráda a nabudila mě, abych se sebou začla něco dělat, ale tohle prostě fakt nešlo. Vydržela jsem v levelu 2 cca 10 minut a vzdala jsem to. Vypla jsem notebook, nahodila si sluchátka do uší a dala si radši 50 minut běhu.
Každopádně, abych vás neochudila, popíšu princip Ripped In 30, a potom se vrhnu na Kardiokickbox, který už cvičím taky měsíc.



Ripped In 30



Trailer:

Takže Ripped In 30 je opět cvičení od Jillian Michaels, které se cvičí 30 dní, jen postup je trošku jiný. Tzn.:
  • Cvičí se 4 týdny = 4 levely
  • Co je ovšem velkou novinkou u Jill je den odpočinku. To u 30 day Shred nebylo. Jill na to dokonce upozorňuje, takže rozhodně nešidit, holky, a hezky si dát rest day! ;) Takže 1 level se cvičí 6 dní, 7. den je odpočinek
  • Tzn., že se cvičí vždycky 6 dní jeden level, 7. den je odpočinek (REST) a další den se začíná cvičit další level a opět 6 dní.
  • Opět se jedná o systém 3,2,1 (tzn. 3 minuty posilování noh a rukou, 2 minuty kardio a minuta posilování břicha).
  • Co je ke cvičení potřeba: Jill říká v traileru, že potřebujeme dvoje činky (jedny lehčí a jedny těžší). Já se přiznám, že jsem měla jedny (1,5kg) a s těmi jsem odcvičila všechny cviky. Takže je to na vás. ;) Dále je rozhodně potřeba voda, protože jsem musela usrkávat mezi některými cviky, ačkoli to bylo docela psycho, protože absolutně nebyl čas! :D
Jak jsem zmínila již výše, cvičení je hodně podobné 30 day Shred, téměř všechny cviky jsou obdobné, jen náročnější, objevuje se jen pár nových cviků.






Level 1

1. level mě ještě bavil, protože se objevily trochu nové cviky, které se mi líbily. Např. tato série byla hodně dobrá:




Level 2

Jak jsem zmínila, dvojka mě nechytla. Přiznám se, že jsem jí asi ani nedala moc šancí, ale cvičila jsem cca 10 minut a naštvalo mě, že jsou to zase ty samé cviky (jako ve 30 day Shred), nic nového, takže jsem to prostě vypla. Každopádně je možné, že se k tomu někdy vrátím a třeba mě to chytne. Proto vás nechci odradit, určitě to zkuste a posuďte samy! ;)


Level 3



Level 4


http://www.edisk.cz/stahni/81767/Cviceni---Jillian-Michaels---Ripped-In-30---Week-4-_34-min_.avi_440.33MB.html




Na závěr asi dnes nic netřeba dodávat, jelikož prostě nemůžu posoudit výsledky. Co vy? Jak jste na tom? Zkoušely jste Ripped In 30? :)



Žádné komentáře:

Okomentovat