7. září 2013

Jillian Michaels: Cardio Kickbox




A teď se dostávám ke kardiokickboxu, který už s Jill cvičím cca 3 týdny. Přiznám se, že v posledních dnech jen ob den, protože jsem našla zase jiné cvičení, ale o tom jindy. ;)






Takže KARDIOKICKBOX
Jestli jste četli můj první článek o Jill (30 day Shred), určitě si vzpomenete, že jsem na konci zmínila, že jsem jednou zkusila cvičit její kardiokickbox a hodně mě zklamal. Což je pravda! Jenže jsem se na sebe naštvala! Poctivě dodržuji zdravou stravu, jím 6x denně, vysadila jsem úplně tučná a mastná jídla, sladké jsem hodně zredukovala a dovolím si jen kostku čokolády ob den! Denně cvičím, nemám žádný REST day (odpočinkový den) a přesto nehubnu. Při cvičení 30 Day Shred jsem nabrala 5kg a byla z toho docela nešťastná, jenže jsem se pořád uklidňovala, že prostě nabývají svaly a tělo si musí zvyknout. Proto, když mě nebavil Ripped In 30, rozhodla jsem se, že najedu na pořádné kardio, abych prostě začla shazovat. S Jill jsem získala kondičku, takže je nejvyšší čas začít pořádně makat.




Vrhla jsem se tedy na Kardiokickbox. A ejhle! Jakmile jsem cvičila 3. den, zjistila jsem najednou, že mě to baví, a co víc!!! najednou stíhám a jedu rychlostně stejně jako Jill a její skupinka. Totiž abyste chápaly: já jsem strašné dřevo a veškerá cvičení, kde je nějaký rytmus nebo něco podobného, nestíhám a poskakuju jak šašek. Absolutně nestíhám rytmus. Jenže po pár dnech, kdy jsem se naučila cviky, věděla, co bude následovat, jsem najednou chytila ten "rytmus" a za to jsem neskutečně ráda!



Po 3 týdnech se mi docela dost vypracovaly stehna a taky trochu zhublo břicho, ačkoli mám pocit, že je to pořád jenom můj "pocit", protože prostě i centimetry stagnují a to mě štve! Ano, vykrajují se mi stehna, ale měřím se v nejširší části a ta prostě za 2 měsíce pouze i 1cm!!!? Přiznám se, že už jsem z toho trochu zničená a znechucená.




Proto jsem začla přidávat čím dál tím víc kardia, až jsem zjistila, že to už trošku přeháním, že jsem jak posedlá. Dala jsem si hezky 25 minut smrtelného Focus T25 od Shauna T, na to 10 minut posilování břicha pro začátečníky od Boba Harpera, na to 30 minut s Jill Kardiokickbox, na to znovu 10 minut s Bobem a následně 30 minut běhu.


Jelikož jsem měla dříve nějaké zdravotní problémy, nemám dodneška v pořádku nohu a ta začla znovu pekelně bolet, proto jsem musela cvičení trochu omezit. Momentálně dávám: T25, Kardiokickbox a Boba. Noha je mnohem lepší, jen si teda ničím nohy v nekvalitních botech. Neskutečně mě bolí při cvičení, proto jsem se rozhodla začít šetřit na pořádné fitness botasky. Máte nějaké rady? Tipy?

Kardiokickbox není pro začátečníky, rozhodně doporučuji předtím odcvičit alespoň 30 Day Shred nebo něco podobného. Je náročný na nohy, ale hlavně je zpočátku problém to udýchat. Každopádně teď se musím trochu smát, protože to je nic oproti T25, ale o tom zas jindy. ;)


  • Chtěla bych jen dodat vlastní zkušenost: 3 týdny jsem jela jenom kardio x hodin a na konec jsem přidávala posilování břicha. Ovšem pak jsem si jednou chtěla zaposilovat a dala jsem si 1. level z 30 Day Shred a zjistila jsem, že mám co dělat, abych to dodělala. Takže jestli můžu radit, holky, doporučuji prokládat posilkem, protože sice získáte kondičku na kardio, ale už zase nezvládnete cviky na posilování ze základního levelu.
  • Jinak Cardio Kickbox trvá asi 25 minut, s tím, že Jill naštvala jedna cvičenka, a proto na konec přidala ještě 2 minutky. :D
  • Jak jsem už zmiňovala, cvičení je zaměřené na nohy, částečně na ruce, ale především na kondičku!


Takže co vy, holky? Cvičíte Kardiokickbox? Jste spokojené? Já se přiznám, že pro mě zatím nejlepší cvičení od Jill! Moc mě bavilo, spravila se mi kondička a stehna se hezky tvarují. Když nemám náladu na nic, kardiokickbox nikdy nezklame! :)





A ještě drobnost na konec. Neplést si Cardio kickbox a Kickbox FastFix! FastFix je zase trošku jiné
cvičení, které se skládá ze 3 takových cvičení, kdy každé je zaměřené na jinou čast těla (nohy, břicho, ruce) a cvičí se 20 minut! :)








                                                                    Hezký večer! :)


2 komentáře:

  1. Ahoj, ptáš se na názor - jsi trdlo :). Všechno bereš extrémně, takhle nikdy nikdo nevydržel a to co děláš má k zdravému i správnému hodně daleko. Chápu, že se divíš, proč se Ti nedaří, ale těch chyb sekáš tolik, že to není divné. Tvůj jídelníček neznám, ale mám pocit, že Ti budou zcela chybět sacharidy i tuky. Bez odpočinkových dnů své tělo jen ničíš a nepomáháš mu, právě naopak, i to může být důvod - pokud nemůžou svaly regenerovat, budou na Tebe ///. A to složení cvičení, kdy Tě bolela noha je také zbytečné, radši zkus na nějakém foru najít nadšence do cvičení, který Ti poradí s cvičebním plánem. Nedrž se stupidních blogů, tam píšou lidi, co se myslí, že když to četli na jiném blogu, je to pravda a mohou radit. Zlatá střední cesta nikdo nikoho nezradila, věř mi ;-). Hodně štěstí a važ si svého těla, nové si nekoupíš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky za názor! Od toho co jsem psala tento článek, už uplynulo hodně času. Změnila jsem pohled na hubnutí. Sice jsem nezhubla ani kilo a i centimetry dlouho stojí, každopádně postava se tvaruje a všichni tvrdí, že hubnu. Jídlo už tak moc neřeším a sportuji to, co mě zrovna baví. Takže střídám běh, kolo, stepper atd. Každopádně děkuji za reakce a sportu zdar! :)

      Vymazat