10. srpna 2013

Jillian Michaels: 30 days Shred


Letos v květnu jsem jen tak brouzdala po internetu a hledala vše o "Jillian Michaels", protože už nějakou dobu jsem na facebooku četla statusy různých lidí, že cvičí s Jill nebo s Jillian. A když jsem už jsem objevila asi 10. takový příspěvek, rozhodla jsem se něco "vygoolit". Projela jsem různé blogy a početla si, o co se jedná. Výsledky jednotlivých holek mě ohromily, proto jsem se rozhodla, že si seženu 30 day Shred a začnu taky cvičit. Bohužel mi pak začalo zkouškové a já přestala. Jakmile jsem ale udělala poslední zkoušku, 29. června 2013 jsem začla znovu a poctivě.



Jillian Michaels je profesionální fitness trenérka z Kalifornie, která cvičí i hollywoodské hvězdy. Dříve byla taktéž trochu při těle, ale cvičením a zdravým životním stylem se vypracovala k této postavě!





Našla jsem nějaké informace o ní: že měla těžké dětství, rodiče se nakonec rozešli, je lesba, adoptovala si s partnerkou dítě, atd, ale myslím, že to si může vygooglit každý, nejsou to až tak podstatné informace. :D
Zajímavé je, že Jill také účinkuje v pořadech "The Biggest Looser" a "Losing It With Jillian". Obojí jsou soutěže, kde lidé soutěží v hubnutí.



30 Day Shred



  • Je perfektně vymyšlený hubnoucí plán podle Jill. Skládá ze 3 levelů. Každý se cvičí 10 dní, tzn.: 
    • 1. level = 10 dní
    • 2. level = 10 dní
    • 3. level = 10 dní
  • Jedná se o cvičení, které funguje na principu: 3, 2, 1, tzn. 3 minuty posilování rukou a nohou, 2 minuty kardia a 1 minuta posilování břicha.
  • Cvičí se celkem 30 minut, kde je samotné cvičení jen asi 20 minut, zbytek je rozcvička a závěrečné protažení.
  • Při cvičení není absolutně žádná pauza, aneb jak říká Jill: "No rest!". Jill chce, abyste jí věnovali pouhých 20 minut denně, což není moc. A jelikož je to jenom 20 minut, není žádný odpočinek ani pauza. Pít můžete, ale jen v přechodech do druhého cviku.
  • V každém levelu je jedna slečna, která předcvičuje pro začátečníky, a jedna, která cvičí pro pokročilé. Čili vůbec se nestyďte a začněte opravdu se začátečníky, protože druhý den byste to nemuseli rozchodit! :D Jako třeba já, protože já první den prvního levelu sebou švihla přímo při cvičení, když už to nohy fakt nezvládaly! :D
  • Snažte se porozumět Jill, nebo alespoň pořádně sledovat jednotlivé cviky. Některé jsou opravdu náročné.
  • Po 30 dnech jsem opravdu zhubla na centimetrech. Doporučuji se nevážit, protože nabíráte kilogramy, což jsou svaly. Hlavní jsou centimetry, takže doporučuji změřit se na začátku . :)
  • Víc mě asi nenapadá. Snažte se cviky dělat poctivě a mít pořádnou obuv, nebudou vás tolik bolet kolena. Při posilování nohou v podřepu tlačte zadkem dozadu, jako kdybyste dosedali, neneste váhu jen na kolenou. 


Level 1

  • Level 1 mi připadal, že je zaměřený na získání kondičky a cviky především na břicho
  • Bavil mě ze všech nejvíc. Ne, že by byl nejjednodušší, spíš mě prostě bavily téměř všechny cviky, ačkoli některé byly opravdu náročné na kolena.


Level 2

  • Level 2 mi přišel více zaměřený na nohy. Neberte to vážně, jsou to jen mé domněnky. Beru to podle toho, co mě prvních 5 dní bolelo nejvíc. :)
  • Level 2 je samozřejmě náročnější, což mi ani tolik nevadilo jako to, že mě prostě nebavil. Ty cviky mě nebavily a doslova jsem si ho těch 10 dní "odtrpěla". Každopádně, holky, nevzdávejte to! 10 dní není tak moc a level 3 je kapku lepší.


Level 3

  • Level 3 je o dost těžší! Polovina cviků se dělá v pozici pánských kliků a je opravdu celý náročný.
  • Level 3 mi přišel nejvíc zaměřený na ruce, protože jak jsem zmínila, spousta cviků je v pozici kliků a to je velký zápřah na ruce.
  • Zpočátku mě hodně bavil, protože to byla nádhera, že konečně skončil 2. level :D Každopádně jak dny šly, nějak mě taky přestal bavit. Levelu 1 se prostě ani jeden nevyrovná, protože v jedničce jsem dřela od úplného začátečníka a v den 10. jsem jela na 200%. Zvládla jsem všechny cviky jako pokročilý a neměla problém. U 2. levelu jsem to takhle taky ještě zvládla, ovšem u levelu 3 ani náhodou! L Poslední den jsem byla ve srovnání s předešlýma dvěma asi tak na 5. dnu, co se zátěže týče. Cviky mi taky extra nesedly, ale kardio tady bylo mnohem lepší než ve dvojce.

Na youtube bohužel 3.level není. Každopádně všechna videa najdete na edisku! :)








Na závěr: vydržte, holky! Je to sice dřina, ale 20 minut si najde každá z nás a výsledky jsou znát už po 1. levelu. Po 30 dnech jsem opravdu cítila i viděla změnu. Ve 3. levelu jsem už za Jill přidávala další cvičení. Buďto běh nebo cardiokickbox taky od Jill, ale ten mě hodně zklamal, nelíbilo se mi to. Nebyla jsem potom ani tolik unavená, jak jsem si představovala. Teď jsem ale objevila nové kardio od Jill, takže ho chci prubnout taky.  J








Po 30 day Shred jsem najela na Ripped In 30. Styl a princip cvičení je opět stejný (3, 2, 1) a jedná se o stejné cviky jako v 30 Day Shred, akorát jsou vymakanější a samozřejmě MNOHEM náročnější. Mám za sebou day 2, takže něco sepíšu zase na konci, tzn. za cca 30 dní.  J


"Stay with me!"



Žádné komentáře:

Okomentovat